Mitt 2012

2012 börjar lida mot sitt slut, en ynka dag kvar.
detta året har gått upp och ner, mycket tårar men samtidigt många skratt.
festat en massa, spenderat mycket tid med de jag tycker mest om, fika, shopping och mysstunder.
har varit ute endel på tävlingsbanorna, vunnit endel samt skaffat ny häst.
spenderat en vecka nere i skåne med finaste häst vännerna.
varit på liseberg med madde, linnea och natalie.
varit på rix fm festivalen med världens bästa vän, samt matfestivalen med natalie och mikaela.
haft många trevliga grill kvällar. badat med massa fint folk.
insett vilka som är mina riktiga vänner.
äntligen blivit moster till världens sötaste unge.
Har över lag haft ett väldigt bra år, men som sagt ibland är livet som en bergodalbana.
Trots motgångar så står jag stadigt med båda fötterna på jorden. 
Och nu ser jag fram emot 2013, hoppas det blir ännu bättre än det gångna året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0