hangover...

Hellu!
Fruktansvärt dålig uppdatering men har faktiskt haft annat för mig.
I fredags så var det som sagt...fest.
Och ja, vi skulle väl egentligen till ålle men för min och Linneas del så
räckte det med förfest..fyfan vad dåligt jag mådde.
Så dagen efter var som rubriken löd..uschusch!
Men jag lyckades iallafall ta mig ut på en ridtur med mamma och syster
och sedan mådde jag genast mycket bättre.
På kvällen åkte jag till ridhuset där det var myskväll med de härliga hästtjejerna.
Så vi gjorde mat, kollade på två filmer och åt godis i mängder som vanligt.
Sov där tills idag, och vid 12 hade vi i ungdomssektionen vårat årsmöte och vid 15
hade hela klubben årsmöte.
Och efter det så åkte jag och Julia till ridhuset och red.
Så jag har i princip bott i ridhuset denna helgen.
Neh nu ska jag sova, börjar inte förren kvart över 11 imorgon men måste iallafall ta 9 bussen -.-
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0