So hold my hand

Hallå!
Jag vet att uppdateringen suger, men sen sist så har jag iallafall slutat
på min första praktik plats.
Och det var verkligen jätte tråkigt, har trivts så himla bra där så kommer absolut sakna det.
Hoppas på att komma dit fler gånger, kanske i framtiden..
Och igår var jag på wokstugan och käkade med mina fina tjejer, alltid lika roligt och
vi har alltid så himla mycket att prata om, haha :)
Och idag tog jag friheten att få lite sovmorgon, så gick faktiskt inte upp förrän vid elva.
Och vid ett åkte jag och Hanna in till stan där jag köpte fyra st ''spinning'' ringar. 
Och sen har jag för andra gången hoppat Ozzy, och vilken häst!
Han hoppar minst en meter över hindret, haha tokhäst. Men det är väl bara ett gott tecken.
Nu ska jag försöka mig på att städa lite, alltid lika tråkigt men tyvärr väldigt behövligt nu.
Ni får ha det så bra, p&k
 
åh vad jag saknar falsterbo och sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0