-

Snart är året 2012 slut
Hur var ditt år?


Du under 2012..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit i tält? - Ja
Har du sovit under bar himmel? - Nej
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? - Ja 
Har du varit på Kneipbyn? - Nej, vart ligger det ens? 
Har du varit i en annan stad? - Ja 
Har du bott hemma? - Ja


Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? - Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja 
Har du varit kär i en vän? - Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ja, eller det tror jag nog

När har du som mest..
Gråtit under 2012? - Jag vet inte, inget speciellt tillfälle
Skrattat under 2012? - Alla gånger jag varit med mina fina vänner!

Denna månad:
Har du varit kär? - Nej
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du gråtit? - Ja 
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - Ja

När...
Grät du senast? - I söndags 
skrattade du senast? - Förut
Duschade du senast? - Igår kväll
Lyssnade du på musik senast? - Nu 
Hade du kul senast? - Förut med Natalieee

Vem..
Kramade du senast? - Oj, minns jag inte :o
Pratade du i telefon med senast? - Hanna
Fick du sms av senast? - Emma
Kommer du ifrån? -Min mamma

Dig..
Heter? - Frida
Hur gammal är du? - snart 17
När fyller du år? - 20 december -.-
Tycker du om någon just nu? - Tycker om mååånga
Jag samlar på? - Liv
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Natalie skulle jag tro
Vilken tid gick du upp idag? - sju
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Ja
Har du strumpor på dig nu? -  Ja
Hur svarar du i telefon? - Beror på vem det är men oftast ''hej det är Frida''
Vad ska du göra ikväll? - Glo tv
Vad ska du göra imorgon?- Rida och träffa tjejerna!
Vad vill du bli när du blir stor? - Lycklig
Var vill du bo när du blir stor? - Här omkring trorja.
Är det okej att gråta?- Självklart

Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? - Göra allt som jag inete kunnat göra annars
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, så länge det är snyggt så
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja
Solar du ofta? - Ibland 
Är du bra på att laga mat? - Jadå
Gillar du att dansa? - Har jag något i kroppen så kan jag dansa som aldrig förr!
Hur vig är du? - Haha, är nog den ovigaste som finns
Vilken är din favoritglass? - Mjukglass
Tror du på ett liv efter döden? - Vet inte, vågar inte tänka på sånt
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska
vilken ögonfärg har du? - Blåa
Vilka hårfärger har du haft? - Blondt och brunt
Är du beroende av något? - Ja
Brukar du bädda sängen? - Njaa.. Händer inte så ofta
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Ja
Vad var det senaste du sa? - sa nåt till katten men vad vet jag inte..
Saknar du någon nu? - Ja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0