We're all wonderful, wonderful people so when did we all get so fearful?

Hallå.
Har precis kommit in från stallet, pussat och gosat med mina favoriter.
Gårdagen spenderade jag hos Natalie, kikade på tv och bara prata, så som bara vi kan.
Sov där och idag var det vi som stod för middagen.
Super gott blev det dessutom.
Efter det så åkte jag hem, och direkt när jag kom hem så bakade jag.
Känner mig lite som en ''kock'' faktiskt, haha.
Så mormor, syster och ett par vänner till mamma och pappa kom på en snabb fika.
Och nu har jag precis kommit in som sagt.
Så ska sätta mig med lite läxor, och sen blir det att mysa ner i soffan och kolla på solsidan.
Vi hörs, puuusss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0