I could be the one to make you feel that way

Godmorgon på er.
Har varit väldigt dålig på att blogga det senaste och sen sist har jag iallafall hunnit vara med
på min och Ozzys första hoppträning tillsammans. 
Var faktiskt lite nervös då jag aldrig hoppat mer än ett hinder med honom, och han 
själv är ju också ganska så grön om man säger så.
Men det gick otroligt bra, över föväntan helt klart.
Hoppade stuts, kombinationer och hela banor. Underbara fina häst. Och jag ljuger ju om jag säger
att han inte kan hoppa, för det kan han. min fina kille!
Och igår gjorde vi sista dagen i skolan, äntligen lov, som jag längtat.
Var egentligen planerat att jag och Linnea skulle på fest igår men den blev tyvärr inställd.
Så istället kom Åsa hit och käkade pizza och kikade teve med mig, 
Ne nu ska jag bege mig ut i stallet, hoppas ni får en bra dag! hugs
 
Hanna har tyvärr inte skickat bilderna sen träningen så det får bli en på Ozzy och Amanda istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0