Livet är gött!

Hallå. För tillfället känns livet rätt gött, dock lite förvirrad över vad du tänker. Nä tänker inte gå in mer på detta här! Gårdagen var iallafall super bra och mysig! Kvällen började hos Pernilla där vi bara satt å pratade, åkte å tankade hennes bil å lite sådär. Sen gick jag hem till han (hihi) och hade en jätte mysig kväll med lite film tittande oså. Somnade sedan gött i Dennis soffa efter att Linnea var och hämtade mig. Imorse var det upp tidigt för att åka och bada med mina brudar. As gött! Åkte sedan hem till min syster och fikade, letade reda på kattungarna och myste med Melissa. Nu ska jag käka och sen ut å rida. Vet inte hur kvällen blir än, antingen sitter jag väl hemma eller så tar jag en sväng till staden igen. Är ju lite halv sjuk så borde egentligen vara hemma, men men! Ni får ha det så bra i detta underbara väder. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0