18/3

Hallåå.
Har ju inte berättat om mina underbara helg.
Har bara gjort massa roligheter med människor som jag tycker om.
Fredagen spenderades hemma hos Natalie med Linnea och Pernilla.
Vi kollade på två Johan Falk filmer, käkade pizza och popcorn i mängder.
I lördags var jag hos mormor på förmiddagen där jag träffade en utav mina kusiner plus
två kusinbarn. Sååå söta är dom. hihi
På kvällen så var det dags för bio med samma tjejer som jag nämde längre upp.
Och självklart så kollade vi på sista Johan Falk filmen. Så galet bra var den.
Sorligt att det var sista filmen, eller ah, Linnea sa idag att det ev blir en till om två år.
Och igår så åkte jag till Skövde med nio andra hästtjejer.
Först var vi på arena Skövde och badade, sen käkade vi fin mat på benidorm.
Med andra ord en kanon helg. 
Dagen idag har dock inte varit lika kul, har suttit och pluggat inför specialpedagogik provet som är 
imorgon, i princip hela dagen. Hann iallafall gosa med min bebis en stund förut.
Nu ska jag äta lite och samla krafter för att orka läsa kapitlet en gång till.
Godnatt, sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0