Påsklov!

Hallåå.
Var ett tag sen jag bloggade nu, men nu har jag iallfall gått på påsklov, äntligen.
Gårdagen spenderades med min fina vän Linnea.
Vi åkte till lager 157, fick med mig lite hem, och på vägen hem så stannade vi i 
ulricehamn och käkade kinamat. ''friterade kineser'' skulle jag äta, hahha...
Det var iallafall en jättebra dag, som alltid med henne!
Och nu har jag precis kommit hem från Skövde, var där och lämnade in min iphone.
Låsknappen har ju varit paj i över en månad och nu äntligen fick jag tummen ur att åka dit.
Så just nu har jag en lånemobil, har fortfarande samma nummer men dock inga andra nummer 
kvar så om ni skickar till mig, skriv vem det är ifrån är ni snälla.
Jag har lite panik över hur jag ska klara detta, i och med att det är en KNAPP telefon som 
jag fick låna....inget internet eller nåt.
Och den nya kommer inte förrän på fredag, förhoppningsvis.
Ska försöka fjäska med mamma så jag kan få låna hennes iphone istället så får hon ta knapptelefonen.
Hihihi, hon är ju inte så beroende utav internet iallafall...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0