Fredag den 13:de

Än så länge har jag inte råkat ut för något iaf, så ingen otursdag för mig ^^

I morses vaknade jag bredvid finaste Emma :)
Cyklade hem vid typ kvart över 12 för hon skulle på läger.
Jag var så lat så jag orkade inte cykla hela vägen hem direkt så jag stannade hos mormor och fikade där (a'
Och sen vid typ halv två cyklade jag hem, började packa inför konfa lägret och satt vid datorn som vanligt.
Sen åkte jag in med pappa till fkp för att köpa lite godis oså till lägret ;gg
Och på vägen hem åkte vi till min moster och där var även lilla Måns (kusinbarn). :)
Sen hem och satt vid datorn igen, sen kollade jag på film och självklart somnade jag i soffan ^^,
så hann tyvärr inte rida idag.
Och nu har jag duschat och ska packa lite till ^^

Blir nog snart att sova, ska upp tidigt imorgon för att vara funktionär i ridhuset.
Mindre kul när dt är dressyrtävling, men dt får gå.
Är hoppning på söndag men dt missar jag juh eftersom att vi ska på läger, hinner kanske åka dit lite på fm innan jag åker ;p
Och imorgon kväll drar jag och sötnosen Matilda in till fkp på Maraton rock! :D
Var även där förra året med Johanna och Ellinor. Och dt var roligt värre ;)

Men ni får ha dt bäst :)


pusshej/ f

Kommentarer
Postat av: Matilda:D

dt blir najs skaru se gumman :D<3

2010-08-14 @ 10:20:42
URL: http://matilduuu.webblogg.se/
Postat av: frida

ohja :D<3

2010-08-14 @ 16:31:21
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0