1 dag kvar?

Helt sjukt, det är julafton imorgon? ;o
Känns verkligen inte så.
Asså, när man var mindre gick man och längtade efter julen
i flera veckor, men nu?
Inte alls lika roligt längre, man är liksom van, alltid samma.
Inte ''taggad'' alls, visst det är faktiskt väldigt mysigt när man har julpyntat oså.
Men inte alls samma nu som för några år sen.

Iaf, idag har jag städat, slagit in de sista julklapparna, pyntat och varit hos mormor.
Ellinor kom även hit förut och då bytte vi julklappar oså :)<3
Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och glo på någon film.
Ska försöka komma upp ganska tidigt imorgon så jag hinner rida min söta
häst som vilat ett tag nu. Klockan två ska vi till Farmor och äta julmat och få
julklappar, och träffa mina kusiner :)



pusshej/ f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0