26 december

Tjah ;D

Det blev inget med att sitta hemma själv igår kväll, åkte ist till min älskade Emma :)<3
Och jag fick typ psyk på henne för hon dunkade musik så jag trodde att jag skulle bli döv, och jag
försökte juh sova men det gick inte -.-'
Så tillslut tog jag täcket och la mig på golvet och sen när jag skulle resa på mig så dunkar
jag huvvet i tv bänken, fick typ hjärnskakning...lika smart som vanligt alltså^^
Och gissa vad hon gjorde?! jo, hon bara skrattade åt mig medans jag typ skrek -.-'
Iaf, dom körde hem mig idag vid halv 11 elle nåt, skulle åkt vid 10 men en viss Emma måste
tydligen sminka sig i några timmar...^^
När jag kom hem så kom några kompisar från stenstorp och firade mig, eftersom att dom inte
kunde komma när jag hade kalas ;)
Men nu ska jag ut och rida och sen drar jag och syster in till fkp och köper pizza (y'

pusshej/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0