8 December

Suuuger verkligen på det där med att uppdatera här ;o
Men har man inget att skriva så vafan ^^
Och det är redan 8 december ;o helt sjukt!
Och vi har så fruktansvärt mycket i skolan nu, som ska vara klart INNAN lovet.
Förstår inte riktig vad dom tänker med asså!
Och jag har ingen ork så tur att det snart är lov (y'

Iaf, skolan idag var väl lika...rolig som vanligt..
Slutade dagen med att åka skridskor och fyyyfan vad jag hatar't!
Typ brutit fötterna eller nåt -.-'
Men nu ska jag dricka kaffe som vanligt (a' och sen ut och fixa stallet
och ta in hästarna, hoppas även på att Ellinor kommer snart för den busungen
har jag inte träffat på evigheter typ ;o
Menmen, nu vet ni att jag lever iaf ;)


pusshej/ f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0