;o

ojdå ;oo
haha, förlåt för sjukt dålig uppdatering ^^

Men jag har verkligen ingenting att skriva, och då är det inte kul, så därför skriver 
jag inte så ofta ^^
Men iaf, igår var jag hos min fina Emma :)
Och den ungen är nog den gulligaste jag känner ;o
När jag kom dit så fick jag ett brev av henne, mega gulligt!
hihi, bäst är hon och jag älskar henne massaaaa! (a' <3

Och imorse när man vakna så var det helt vitt ute -.-'
Usch, hatar snö! Kallt och jobbigt-bara onödigt!
Skolan gick väldigt fort, eftersom att vi bara har tre lektioner på tisdagar (y'
Och efter skolan gick jag till min mormor, haha ;p
För jag skulle på utv samtal kl halv 4 så ingen idé att åka med bussen hem.
Och det gick väl bra (y'
Sen hem och äta och sen åka och klippa mig. Och när jag är i vartofta
så äre någon som ropar på mig och typ flyger på mig. Fatta inget, men då vare
sötungen Jejja som jag saknat sönder! :DDD<3
Så stod när och pratade med henne en stund och sen vidare för att klippa mig,
och gissa hur många gånger jag var nära på att ramla! uuuusch, hatar verkligen snö!!!!
Och nu har jag suttit i några timmar med läxor, just nu håller jag på med so inlämningen som
snart är klar som tur är!

Nu blev det faktiskt ett ganska långt inlägg bara för att det var så länge sen, haha!


pusshej/ f

Kommentarer
Postat av: Emma Sköldsson

älskar dig meeer!:*

2010-11-11 @ 15:46:42
URL: http://emmadinlillaflikkah.blogg.se/
Postat av: Frida Sköldsson

men vad äre du inte fattar? :o

det går inte! :*

2010-11-11 @ 21:48:08
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0