snööö?

Tjah ;D

haha, suger på detta med att blogga asså ^^
Men iaf, igår var jag i fkp på öppet hus med finaste Matilda och Ida :)
Och nu vet jag verkligen inte vad jag vill, det jag hade tänkt lät jätte konstigt?
Så ah, vet inte vad jag ska välja, men har ju iaf några månader kvar tills första
valet ska vara gjort..
Och för övrigt så suuuuger torsdagar, so, engelska, musik och no -.-'
Och äntligen är min engelska redovisning klar och även musik redovisningen^^
Är jätte förkyld och ont i halsen också, känns mindre bra nu när man ska vara
i fkp hela helgen och kolla oden cup, men jag ska dit oavsett hur jag mår! haha ;p
Och nu har jag och Ellinor nyss varit ute och ridit och det går knappt för det är så
hårt i backen och halt.
Men nu ska jag vara duktig och göra tyska läxan som är till imorgon (y'

Och dessutom så snöade det lite förut, bläääh på det!


pusshej/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0