lördag

Hejj,

Igår skulle vi egentligen haft filmkväll, alla vi fyra men som vanligt så
blev det inget.. :( blir galen på detta asså!

Aja iaf, åkte till finaste Emma och sov hos henne.
För go är den ungen asså ;)
Och du vet att jag alltid finns här för dig ifall du vill prata!
Älskar dig!<3

Sen idag när jag kom hem så klippte jag och syster våra hästar (y'
Och sen efter det så red jag och hon var helt gaaaalen, mer i luften än på
backen typ ^^
Ska träna kl 12 imorgon så ska väl snart sova ;d


pusshej/ f

Kommentarer
Postat av: Fridas Matilda

JAG ÄLSKAR DIG FRIDA OCH GLÖM ALDRIG DET !

vi fixar detta tsm om alla bara visar att dom vill .. om dom vill.

love you!<3

2010-10-10 @ 15:50:36
URL: http://matilduuu.webblogg.se/
Postat av: Matildas Frida

jag vet att vi klarar detta tsm!

älskar dig massa Matilda! <33

2010-10-10 @ 16:12:16
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0