visaaa

Tjahh ;D

Idag var det andra visa dagen, och idag började jag redan halv sju så klockan
ringde vid kvar över 5 -.-'  seeegt!
Ah iaf, dagen gick fort för slutade redan halv 1 (y'
Och när jag kom hem så gick jag ut oh red min fina häst som numera är en dressyrhäst? ;o
Haha ne men shit vad fint hon går nu! *happyface*
Och då åkte även syster ner till Svenljunga igen och tog med sig sin häst.
Gött att slippa min ''underbara'' syster -.-' haha!
Och vid halv 6 skulle jag på us möte, kl kvar i 5 kommer Ellinor och börjar rida kl 5.
Seriöst, känner nog fan ingen smartare än henne, börja rida kl 5 och halv 6 ska vi vara i ridhuset?
Asså den ungen, heeelt hopplös är hon! haha xD
Så ah, vi var där kl 6 eller nåt, och då sitter dom och fikar så ah, vi hade inte missat så mycket (y'

Och på fredag ska jag vara med sötaste Mia! :DD<3
Typ hundra år sen sist så det ska bli kul :D


pusshej/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0