18 september

Tjaahh

Hann inte blogga igår men iaf, i natt har jag sovit hos finaste Emma.
Och hon är massa söt när hon sover (a' haha ;)
När jag kom hem satt jag här vid datorn som vanligt typ ^^
Och sen gick jag ut och red min fina heest, men när jag hade ridit i typ 20 min
så tappade hon självklart en sko -.-' så blev inte så mycke idag.
Typiskt när jag har massa träningar denna veckan, men hoppas att hovslagaren hinner komma (y'
Sen har jag väl inte gjort så mycke, ska försöka att städa klart mitt rum nu oxå.
Vilket jag hållt på med i flera veckor men blir aldrig klar ><
Händer nog inte så mycke mer idag, så blir väl data och tv (y'
Och förlåt för att jag aldrig lägger in några bilder, men har typ inga ^^

pusshej/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0