Tröttes

Tjahh

Sitter som vanligt vid datorn, och har gjort dt sen jag kom hem vid 2 ^^
Idag så var jag och några till från klassen i fkp och var ''funktionärer'' på sån
där friidrott sak xD
Självklart bättre än vanliga lektioner i skolan men inte heller jätte kul xd
Aja iaf, ska väl försöka ta mig ut och rida. Är skit trött men jag måste, och hon behöver
röra på sig efter alla träningar som varit denna veckan (y'
Och Ida har juh åkt till Rhodos :( saknar dig redan massa och dt är typ en vecka kvar tills
du kommer hem :'( men hoppas att du har dt jätte bra! :)<3
Och imorgon drar jag och sötmatilda till stooora skövde (y'
Ah men nu ska jag ut och rida.

pusshej/ f

Kommentarer
Postat av: Matilda

blir skit najs söt!<3

2010-09-24 @ 16:23:14
URL: http://matilduuu.webblogg.se/
Postat av: frida

självklart ;)<3

2010-09-24 @ 18:09:27
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0