pluggeliplugg

Hejj

Nu är det ju så att jag inte skrivit här på länge igen, haha^^
Men jag har tagit en liten paus här ifrån, mest för att det varit så mycket prov osv så jag har inte
haft tiden riktigt. Ska iallafall försöka fatta mig kort om vad som hänt sen sist.
Som sagt, mycket prov har det varit. Men gött iallafall att det börjar ta på dom nu.
Man får ju se framåt, inte alls långt kvar till sommarlov, dessutom är det påsklov nästa vecka.
Fredagen spenderade jag hemma hos Matilda, med henne och Ida. Det var ju ett tag sen så
äntligen lyckades vi träffas!
Sen på lördagen så red jag och sen åkte jag till Emma och sov där till söndag.
Och mamma hämtade mig tidigt för jag skulle hoppträna.
Och det gick väl sådär, det går ju framåt såklart men ibland blir jag lite trött på henne.
Och igår efter träningen så stor städade jag stallet, är dock inte riktigt klar. Men det blev iaf bra.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Och det är otroligt skönt väder, så lite tråkigt att sitta inne i skolan då, men men.
Efter skolan så åkte jag på dressyrträning, och det gick hur bra som helst!
Och nu har jag precis skickat in en bokrecension och pluggar på so provet som är imorgon.
Men nu ska jag plugga vidare och sedan sooova :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0