Sunshine!

Hellu

Ill gött väder har det varit idag, dock lite blåsigare idag om man jämför med igår.
Men gött att våren äntligen är här.
Åkte till Emma igår och sov hos henne, vid halv 4 idag kom mamma och mormor och hämtade mig,
sen åkte vi direkt till skövde.
Hittade väl inte så jättemycket, men present till Hanna, två nagellack, ringar, örhänge och converse.
Träffade även Amanda där, hihi :)
Sen på vägen hem åkte vi till Johan (kúsin), så fick träffa lilla Moa :)
Hur söt som helst är hon, och hon har växt otroligt mycket. Och lite senare kom även Fredrik och Marika.
Det är väl ungefär så som min dag sett ut, och nu ligger jag i sängen med datan i knät och kollar på
Big Brother, ska väl sova när det är slut antar jag.

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0