Torsdag

Hellu.

Sitter här och kollar en massa gamla bilder, guuud vad liten jag har varit :o hihi!
Lite kul faktiskt att kolla tillbaka lite, och vi ska ju ha bilder från när vi var små på avslutnings middagen så 
bäst att kolla om jag har några som jag kan med att visa upp^^ :)
Var även ute och red en stund förut i det fina vädret, underbart att det äntligen är vår!
Skolan gick också bra, dock så försov jag mig i morse. Klockan ringde vid tjugo i 7, men jag drömde
att det var påsklov så kunde inte förstå varför klockan ringde :o
Så jag stängde av den och somnade om, sen vaknar jag kvart i 8 och bara flyger upp.
Fick nog iaf rekord tid på att göra mig i ordning, upp kvart i 8 och 5 i satt jag och åt. Och vid 8 gick jag till bussen, haha ;p
I morgon äre fredag och det innebär att det är sista dagen innan lov, gött!
Men nu ska jag gå och ta en lång och varm dusch. (y)


hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0