I like how it feels

God kväll!

Tog moppen igår kväll till Emma och sov där tills idag.
Vaknade vid halv 1 och åkte hem direkt, och jag tänkte att det är väl inte halt nu.
Men jo, det var det! - Så åk aldrig moppe när det är halt.
Var livrädd hela vägen hem!
Och när jag kom hem så fixade jag stallet, och sen red jag ut med mamma och Hanna.
Och nu sitter jag vid datorn och målar samtidigt naglarna.
Imorgon är det nyår och saaatan vad taggad jag är!
Blir fest med mina flickor på dagnys, och jag lovar att det kommer bli det bästa nyåret ever!
Blir faktiskt att sitta hemma ikväll och mysa med mamma och pappa.
Kan vara rätt gött att bara vara hemma och slappa lite faktiskt..
Men nu ska jag fortsätta med naglarna!

/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0