Shake up christmas!

Hej!

Blev inget bloggande igår inte, bara för att jag var med bästa vo/op i göteborg heledan!
Började först med ett par timmars bussåkande med härligt folk!
Väl framme så åt vi en medskickad pastasallad från ålleberg, och sen gick vi till medicin historiska.
Där vi gick runt i ca en timma och kollade, det var även en kille som berättade lite.
Sen hade vi typ två timmar på oss att shoppa.
Efter det så gick vi till socialförvaltningen där dom berättade lite om vad dom gjorde osv.
Sen var det shopping i tre timmar till, gillagillagilla!
Jag hittade faktiskt en nyårsklänning, en tubtopp, en blus, örhängen och en jädrans massa godis!
Och sen vid sju så kollade vi på en teater, och det va en jävla kärring som satt bakom oss
som varken såg eller hörde ordentligt så vi fick inte säga ett ljud under denna nästan tre timmars
långa teater. Lyckades vi? haha neh!
Sen så behöver jag inte berätta mer om det!
Det var iallafall en otroligt lyckad dag även om den där kärringen sabba endel!
Dock så är jag näst intill pank, men vafasen, hur ofta är man i gbg liksom?!
Kom iallafall hem vid halv ett i natt och det innebar att vi fick sovmorgon till tolv idag.
Och i skolan så åt vi en massa godis och lekte lekar. Och sen kollade vi även på endel av
estets konsert.
Slutade vid kvart i två, och nu är det efterlängtade jullovet här!

Efter skolan så gick jag och Johanna ner på stan och solade och köpte en till julklapp.
Och nu lyssnar jag på julmusik medans jag julstädar, slår in julklappar och äter godis!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0