Teletubbies today!

Halloj!

Idag är det alltså den 20 december och lilla jag har blivit ett helt år äldre, känner mig nästan lite stor..!
Och idag hade vi en liten teletubbies dag, haha neh men några i klassen gick runt med ugli.
Rätt söta va vi, och jag fick höra att vi va kända för uglidräkterna på skolan, haha ^^
Har förövrigt haft en bra födelsedag, började med att mamma och pappa kom upp och väckte
mig vid halv 6 i morse med paket oså, taaack! <3
Sen så hade vi bad på idrotten bara för att det va sista lektionen, och vi typ 7 tjejer som hade hela
badhuset för oss själva, kul va det iallafall!
Och nåt som jag gått och varit nervös över va hur det gick på engelska provet,
hade inte övat nåt på det typ och det kändes verkligen inte bra.
Men fick reda på att jag va godkänd, så det va en rätt bra present ;)
Och nu försöker jag städa lite, men det går inte så jättebra direkt, hamnar bara vid datan ^^


haha, snygges bild osv!

Kommentarer
Postat av: alice

tack! :D

2011-12-20 @ 21:42:54
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0