äntligen frisk typ!

Eller ah, egentligen är jag väl inte helt frisk. Hostar fortfarande och har lite ont i halsen. gött!
Var iallafall hemma nästan hela förra veckan, hade 40 graders feber och var yr,
inte så jättekul direkt!
Men nu är två dagar av denna veckan avklarade och jag har endel läxor att göra.
No prov imorgon, fördjupning om en planet, idrotts redovisning, so redovisning. mh, kul!
Aja, jag ska väl överleva det också, det är ju faktiskt lov redan om två veckor så
man får väl tänka lite positivt.

Men nu sitter jag iallafall här och försöker få ihop en fördjupning om typ jorden, sen
måste jag plugga lite inför no provet imorgon vilket nog inte är så jätte svårt- får vi hoppas!

Och på torsdag har vi fruluftsdag hela dagen, och egentligen skulle vi åka pulka.
Eller ah man fick ju välja oså, men idag fick vi reda på att istället ska vi åka skridskor
och får jätte ont i fötterna, och efter det ska vi GÅ till bowlingen och sen spela bowling.
Jättekul, hatar verkligen skridskor!
Och nu framöver så är det en hel del np, börjar redan med första delen i svenska på tisdag.
Gött när det är över sen!
Och valen till gymnasiet är även gjorda, gjorde det förra veckan.
Inte långt kvar nu, sen blir det gymnasieeeet!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0