God morgon!

Eller ah, gick upp för en stund sen^^
Iaf, i fredags åkte jag till finaste Emma, och vägen dit va väl inte så jättekul...
Fick gå i en halv meter snö, ramlade och blev blöt...mysigt!
Och i lördags började vi dagen med att skotta snö, haha ;)
Men det var iaf kul och i torsdags va det faktiskt 8 månader (a) Hihi, älskar dig :)<3
Och igår när jag kom hem från Emma, vid typ 6, då va jag tvungen att gå ut och rida
i typ -13, underbart!  eller inte..

Och nu sitter jag och väntar på att Elli ska komma så vi kan rida ut i skogen en sväng,
det var ju ett tag sen pga all snö!
Och sen ville syster att jag skulle med henne in och sola så det får jag väl försöka med sen.
Och eventuellt åker jag till Emma ikväll igen? :)

För övrigt så är det sportlov och jag gillar't!
Och det känns som att mitt lov redan är fullbokat, men vi får se. Det kan ju ändras ;p
Men nu får jag skynda mig för Ellinor kommer snart :)


gulligt!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0