Godnatt

Blir ett kort inlägg innan jag går och lägger mig, och iallafall försöker sova...kan ju ta någon timme eller två.
I skolan hände väl inte mer än vanligt, började med slöjd och vid 10 åkte klassen med bussen till falköping
för att åka skridskor, jäääätte kul! eller inte, hade ont i fötterna redan efter någon minut.
Asså, vad är det för dumhuvve som uppfann skridskor? den kan ju iallafall inte haft något liv.
Åtminstonde kan dom väl göra dom lite bekväma...
Nog om det, vid halv 12 tog vi bussen tillbaka till lilla vartofta. Dock stannade Ellen kvar för hon skulle till tandläkaren
och Matilda och Ida stannade också kvar. Så det är pojkarna som fått stå ut med mig, haha ^^
Och sen hade vi matte i 2 timmar, segt som vanligt.

När jag väl kom hem gick jag ut och red min bushäst!
Verkar som att hon mår bra nu iallafall, hon var verkligen på arbets humör och det gillar jag!
Dock lite stressad i galoppen men vi jobbar på't!
Sen åkte vi till mormor och var där i nästan 2 timmar.
Och nu har jag duschat och packat idrotten. Så nu är det dags att sova.
Blev inget jätte kort inlägg iallafall, haha ^^
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0