Måndag

Asså, jag är kass på det där med rubriker^^ eller ah, kass på att blogga överhuvudtaget, haha!
Men iaf, bara en vecka kvar till lov, så sjukt gött!
Idag har det väl inte hänt så jätte mycket, typ gamla vanliga.
I skolan började vi med eq, sen bild, matte, sv/so, lunch, sv/so och dagen
avslutades med engelska, och då gjorde vi en diagnos-läsförståelse.
Och när jag kom hem så gick jag ut i stallet, red min fina häst som var mega duktig idag.
Eftersom att det inte är så jätte mycket snö kvar så går det att rida lite mer ordentligt nu.
Och på torsdag börjar hoppträningarna igen så jag hoppas på tävlingar nu i vår, taggad till max!
Och egentligen hade jag tänkt att städa mitt rum när jag kom in men det har jag inte orkar så
det får väl bli någon annan dag, det brukar låta så, haha ^^
Så ah, jag har väl inte gjort så mycket, duschat, målat naglarna oså :)
Men nu ska jag fixa lite innan jag ska sova, imorgon är det nationella prov i svenska
så jag får väl försöka sova i tid så jag är lite utvilad imorgon iaf :)

För övrigt så är min blogg mega tråkig, har inget att skriva-anledningen till att jag typ aldrig bloggar.
Men det är ju trots allt endel som läser tydligen så jag får väl försöka att iaf göra ett inlägg om dagen ;)
Kanske börjar med hiss/diss om jag har något..
Aja, hoppas alla har haft en bra dag!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0