Only you can love me this way

-det är inte lätt när det är svårt-


Var ute och red bus Gnístan förut, gick skit bra!
Ute i hagen sprang hon som en idiot så jag stod och kollade på henne och tänkte hur fan
ska jag kunna rida den galningen ;o
Men det gick över förväntan!
Hon skötte sig verkligen jätte bra, bockade typ ingenting vilket hon brukar göra heeela tiden annars.
Hoppade lite små hinder och hon var på hugget!
Och mamma red min andra fina bus häst som också var jätte duktig!
Imorgon antar jag att jag sover hos Ellinor eftersom att vi ska till gbg horse show på fredag!
Det lär bli kanon, behöver ju ha en massa grejer till Doris så inte helt fel med gbg!
Och sen jag kom in så har jag duschat och ätit oså. 
Och nu ska jag nog se om jag behöver göra några mer läxor.

Dagens hiss: dagens hiss får bli att det är ljust så länge nu, förut vid 6 så var det fortfarande ganska ljust ute.
För inte så länge sen så var det ju mörkt redan när man kom hem från skolan.
Så nu är det lite lättare att rida, eftersom att man har lite mer tid på sig innan det är kolsvart!





<3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0