Mysigt värre

Nu var det ett tag sen  jag bloggade igen..^^
Iaf, i onsdags åkte jag till sötnosen Matilda, inte träffat henne på hela lovet
så det behövdes verkligen! Vi satt mest och pratade oså :)
Sen åkte jag till Emma på kvällen..
Sen vid typ 3 igår åkte jag och syster in till fkp, åkte till Patrik och Freddy, och satt och pratade
med Freddy i någon timme, helt underbar tjej det där ;)
Sen åkte vi och solade, gött!
Sen hem, fixade stallet och sen blev det att åka till saknade Ida :)
Vi satt lite vid datan och sen gick vi ut och mötte Richard och Tobbe som gick från vartofta..
Men dom gick hem vid typ 11 och då gjorde jag och Ida negerbollar, meeen det gick inte
så bra, haha ;p
Och sen kollade vi på film och somnade väl vid 2 elller nåt.
Och idag gjorde vi inte så mycket, spelade uno och så :)
Sen gick jag hem vid typ halv tre för jag skulle rida innan det blev mörk, men när jag kom hem så
hade jag ingen nyckel men syster SKULLE varit hemma, men hon hade åkt -.-'
Så Mikael kom och hämtade mig ;)
Och sen har jag varit lite hos mormor, träffade lilla söta Måns. Stor kille nu ;)
Och sen har jag inte gjort så mycket mer idag, sitter här och väntar på att min lilla Ellinor ska komma :)
Hon skulle komma vid 8 så hon är väl snart här :)
Men nu blev det ett väldigt långt inlägg såg jag ;o haha!


pusshej/ f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0