Skuulan

Oså var vi tillbaka till gamla vanliga...fast iofs så är det ganska skönt ändå..
Vardagslivet liksom.
Första dagen är iallafall avklarad och vi hade bara 3 lektioner, dock
är dom 2 timmar långa men det funkar. :)
Och när jag kom hem så satt jag typ och latade mig vid datan i någon timme
innan jag lyckades ta mig ut och rida. Så jäkla halt överallt men min kära far
har varit så snäll och plogat så jag iallafall har lite att rida på, oså tände jag
lampan så det funka prima (y)
Snart börjar träningarna igen och om ett par månader blir det att börja tävla!
För shit vad sugen jag är på det nu!
Haha, trevligt för er att veta..eller inte ^^
Men nu ska jag gå och duscha och försöka lägga mig ganska tidigt.
Tänkte att jag skulle sova vid typ 10-11 igår men det var omöjligt.
Somnade nog inte förren halv 2-2 -.-' inte bra!
Och för er som vill veta så har jag faktiskt ätit min första semla för i år ;) haha!






PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0