Born this way

Tjatja

Dagen började med nästan 3 timmars NO jippi, eller inte!
Gjorde ett prov inför dom riktiga nationella-och det gick bra!
Sedan hade vi engelska, och vi hade en vikarie som typ bara kunde engelska.
Men det gick bra, eller ah, vissa fatta ju inte ett skit *host* hahaha xd
När jag kom hem skyndade jag mig ut och red min bus häst i blåsten samtidigt som det snöa.
Duktig som vanligt var hon, och imorgon blir det hoppträning-gr8!
Efter jag hade ridit skyndade jag mig in med hästarna och sen in och gjorde mig i ordning för
att åka på ''lyckoträffen'' i ridhuset, det var alltså inför tävlings året.
Och nu sitter jag här och gör typ ingenting, ska snart kolla på BB (y'
Hoppas alla har haft en bra dag, dock gillar vi inte snön!!

puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0