Godisgriiis

Ah med den rubriken så förstår ni kanske att jag äter godis, haha!
Iallafall, dagen har väl varit ganska bra.
Roine är ju i Frankrike så vi har en vikarie, en gammal gubbe som är jätterolig, haha!
Efter skolan så red jag Gnistan och mamma Doris. Gick super!
Och idag ringde även en kille som ''pratar med hästar'', vet inte riktig vad man ska tro om det egentligen.
Men han har iallafall ''pratat'' med Doris, kan vara lite kul vad han får fram osv :)
Haha, lite kul svar han fått, hon hade sagt att: Matte Frida är god, ställer sina krav på mig, men det är helt rätt!
Hahaha, som sagt man vet inte vad man ska tro för man tänker ju att det är omöjligt att prata med djur.
Aja, nu har vi gjort det och får väl se vad detta leder till, haha :p
Och nu har jag pluggat lite moppeteori och även gjort ett test på datan som gick bra!
Nu ska jag fixa lite innan jag ska lägga mig och kolla på Big Brother, sen blire sooova :)


haha, bushäst<3

<3

Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0