En till tidig morgon..

Godmorgon!
Uppe lika tidigt idag.
Eftersom att jag inte bloggade igår efter kursen så kan jag berätta lite kort om vad vi gjorde.
Framförallt så var det ju föreläsning om både häst, brand osv.
Och en jädrans massa mat, usch. Behöver nog inte äta på flera veckor.
Och när vi anmälde oss så fick vi reda på att vi skulle ha med ridkläder, men till vad visste vi inte.
Men det blev iallafall en ''lektion'' på ridskolehästarna.
Och det var väl lite blandade känslor, för det första så tycker jag synd om ridskolehästar som får gå så många
pass om dagen, och sen så var min häst hur seg som helst.
Den släpade bakbenen efter sig, och då tyckte jag ännu mer synd om den.
Men det var iallafall rätt kul, men jobbigt eftersom att dom inte hade någon direkt motor.
Och nu ska jag vidare på samma kurs, men idag är det bara 6 timmar.
Sådär, en liten uppdatering och ni vet att jag lever!

/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0