Bowling och tacobuffé

Hellu!
Kom hem från falköping för en liten stund sen.
Har nämligen varit och käkat tacobuffé och spelat bowling med några från ridklubben.
Super trevligt som vanligt!
Och självklart vann jag, höhö!
Och precis innan jag skulle åka förut så ringde han som äger ''nyttogubbar'' där jag sommarjobbade
förra sommaren.
Och jag har inte ens skickat in något CV i år men han hade tydligen letat reda på mig så han ringde
och frågade om jag ville sälja i år igen.
Inte var  dag någon ringer och frågar om man vill ha jobb direkt ;)
Så jag ska väl in på intervju nästa vecka så får vi se.
Nu ska jag hoppa i säng, super trött och typ dö sjuk. Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0