Det går bra nu!

Hej!
Kom ganska nyss hem från ridhuset, har varit på träningshoppning med Zorro.
Gick faktiskt riktigt bra, hade tänkt att hoppa våran första 110, hoppade 1 meter först
och han kändes verkligen jätte fin på både framhoppning och halva banan, helt plötsligt så gick han inte styra,
fick rida med benen som en jude!
Iallafall vi tog oss igenom banan med ett nedslag, men sista halvan gick det som sagt inte styra,
han greja med huvudet som satan.
Fatta inte vad felet va först, men sen fick jag se att han hade fått tungan över bettet, inte konstigt
att det inte gick att styra, haha.
Hoppade iallfall 1 meter en gång till istället för 110, kände att jag hellre tog samma en gång till
och det gick hur bra som helst! fina fina häst!
Känns verkligen som att jag är tillbaka där jag en gång var, äntligen kommit igång med tävlingarna igen oså.
Och sen så fick jag även reda på idag att  jag klarade matteprovet och även
hörförståelse i engelska, inför np.
Och förut ringde även han från nyttogubbar(sommarjobb) och ville
att jag skulle komma på intevju imorgon, så ska dit vid halv 4.
Känner att allt gå framåt just nu, får passa på att säga det när humöret är på topp.
För just nu så har jag väldigt mycket humörsvängningar, jaja nu ska jag hoppa in i duschen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0