7/8

Hallå!
Nu va det sådär längesen igen. 
Ni får iallafall en snabbrepris på de senaste som hänt.
Har klarat av första veckan på jobbet.
I fredags var jag på lite släkt träff, käkade och hade det allmänt trevligt.
Dagen slutade med att jag åkte till Ellinor och sov där.
Upp tidigt på lördagen för att hon skulle jobba, istället åkte jag och Natalie till skövde
och shoppade, käkade och hade det gött.
Och på kvällen åkte vi till Lukas på fest, trevligt och mysigt, hehu!
Och sen så har jag ju som sagt jobbat, är redan inne på andra veckan.
Och sen kommer vi till det lite hemskare..
Var på privat hoppträning igår, gick verkligen super bra tills vi skulle hoppa en fyrkombination
med ''sockerbitar'' under. Hon drar åt sidan medans jag är på väg
att ställa mig upp. Jag sitter kvar men 
får värdens ryck i både nacke och rygg. Och jag kan säga att jag har ont!
Väldigt ont, kan knappt gå..
Plus att idag fick jag reda på att Doris har kotledsinflammation i båda fram, jag dör snart...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0