-

31581_389478937804715_555135092_n_large
- kan ju hoppas på de iaf. 

Kommentarer
Postat av: Natalie Helander

Du är den finaste diamanten jag har hjärtat, jag älskar dig nu och FÖRALLTID vad som än händer så kommer jag minnas alla våra crazy saker som vi gjort, upplevt osv. Trodde aldrig att jag skulle kunna få en sån här fin vänskap på mindre än ett år.
KOM IHÅG ATT DU ÄR ÄLSKAD!
<3

2012-12-12 @ 20:10:29
URL: http://oneofthesebitchesuknow.blogg.se
Postat av: Natalie Helander

Du är den finaste diamanten jag har, kommer vara din vän NU och FÖRALLTID! oavsett vad som händer kommer jag stanna kvar hos dig.
Trodde aldrig att jag skulle kunna få en sån här fin vänskap med någon på mindre än ett år..gosch!
Tänk alla crazy saker som vi gjort, upplevt osv. DOM sakerna kommer jag minnas och ta med mig ner i graven den dagen jag dör.
KOM IHÅG ATT JAG ÄLSKAR DIG OCH ALLA DINA SIDOR!
<3

2012-12-12 @ 20:16:33
URL: http://oneofthesebitchesuknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0