Myskväll?

Hej lovers!
Detta har varit en riktig slappar dag, fast så brukar det väl vara när man varit ute och festat?
Iallafall, jag vaknade vid tio i morse och kände inte av nåt från gårdagen, gött!
Så jag pallrade mig upp och tog en lång ridtur med syster & mamma.
Men när vi hade ridit så fick jag helt plötsligt galet ont i magen, typ kramp osv.
Vettefan vad det var, och sen fick jag världens huvudvärk men det har gått över nu som tur är!
Så tidigare idag såg det ut som om jag skulle tillbringa min kväll i sängen,
men jag åker och myser med en söt filur istället!
Och sen får jag be om ursäkt för ur kass uppdatering och inlägg utan bilder, men jag jobbar på't!
-gårdagen var iallafall bra bortsett från endel saker och personer!
/frida

Kommentarer
Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Iiiih tack! :D

2012-02-19 @ 15:54:07
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0