22/1

Halloj
Detta med uppdatering är inte direkt min starka sida..
Men nu tänkte jag iallafall dra en liten sammanfattning av min helg.
I fredags slutade vi som alla andra fredagar 20 i 12. Dock så var detta tyvärr sista gången
då vi fått nytt schema..
Iallafall, jag åkte hem till mina fyrbenta saker en snabbis för att sen ta bussen tillbaka till stan vid 3.
Gick till Pernilla där även Natalie och Linnea var, och vid 4 mötte vi Ellen utanför badet.
Så vi badade ett par timmar och sen kom Natalies pappa och hämtade oss i sin limo.
Blev lite strögande i stan och sen släppte han av oss vid happy time där det avslutades med en fet pizza!
Närmare 10 kom min syster och hämtade mig och Ellen, och jag avslutade min kväll hemma hos Emmis.
Och igår hände det i stort sett ingenting, jag red mina bushestar och övningskörde lite,
annars va det lugnt för min del.
Och idag gick jag upp tidigt för att rida, och Doris va helgalen, bockade o skuttade mer eller mindre hela tiden.
En häst som älskar snö med andra ord ;)
Efter det så åkte vi till farmor på lite kalas, och nu sitter jag här och gör ingenting.
Känner mig lite frustrerad över morgondagen då vi börjar kvart över 11 men jag måste ta bussen vid 9,
eftersom att det inte går några bussar från denna hålan -.-



Bilder snodda från Natalie!

/fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0