FÖRSTA INLÄGGET I ÅR!

Halloj!

Vill börja med att säga god fortsättning och hoppas ni hade en bra nyårsafton!
Det hade jag iallafall vill jag lova, bortsett från den drama som blev. Annars var det galet kul!
Och vad ska man säga, idag mår jag väl som jag förtjänar antar jag.
Vaknade upp bredvid finaste Natalie med en väldans huvudvärk, men det hör väl till!
Går kvällen började iallafall med pizza med Linnea, sen gick vi till Pernilla där vi gjorde oss i ordning.
Vid typ 9 så började vi gå ner mot dagnys.
Och sen var det full fart fram tills typ halv 3 eller nåt när vi åkte hem.
Och jag säger varje gång att jag ska aldrig mer festa i klackskor för det gör så satans ont
när man dansat i flera timmar.
Men inte har jag lärt mig än!
Aja, det var iallafall en kanon kväll med både gammalt och nytt folk!

Och idag har jag inte gjort ett skit, gick väl upp vid ett och käkade.
Sen åkte jag hem, och det enda jag gjort är fixat stallet och sen suttit vid datan och degat.
Och nu ska jag hoppa i min ugli och sen blir det väl tv och data resten av kvällen.
Snodde lite bilder från Pernilla som hennes mamma tog innan vi gick ut!







jag älskar er, världens bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0