Första skoldagen avklarad!

Hej!

Som rubriken lyder så är första skoldagen efter jullovet avklarad.
Och det gick faktiskt bra, va inga problem att gå upp i morse och dagen flöt på som om vi
aldrig haft något lov.
Känns bra att vara tillbaka igen och träffa alla vänner!
Dock så kändes det lite surt att börja en tisdag då vi går till 4 men det gick fort som tur va.
Och det va fisk i skolan idag och då går vi som alltid till sibylla (a) haha, börjar känna mig lite
tjock nu efter att vi gått dit sisådär en gång i veckan, hehe.
Men som sagt, vi slutade 4 och bussen går hem vid typ 5. Så jag och Ellen gick ner på stan en sväng,
och jag fick med mig en halsduk hem som va på rean.
Och förut så va jag och hämta lite smink som jag hade beställt, beställde även lite grejs till naglarna..
Så nu har jag suttit i typ en timma och pillat med det, satt på såna där dekorations saker.
Och nu ska jag hoppa in i en snabb dusch, sen äta och sen blire dejt med kudden!


Saknar ju inte sommaren och falsterbo lite heller... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0