Skövde dag!

Halloj!

Va ett tag sen jag skrev här, men har väl inte direkt prioriterat bloggen..
Iallafall, blir väl ett sånt där gammalt heligt och vanligt blogg inlägg som vanligt, med andra ord
en kort sammanfattning av min dag.
Vaknade iallafall upp bredvid Emma i morse utav alarmet på mobilen vid halv 10.
Och vid 10 kom mamma och hämtade mig.
Och sen red jag, mamma och Hanna ut en sväng på alla hästarna.
Efter det så skyndade jag mig in i duschen och gjorde mig i ordning för att sen ta tåget till skövde
med Åsa, Anna och Emil.
Tåg tåget vid kvart i tre, gick runt i affärer lite och sen träffade vi även Daniel.
Sen gick vi och köpte massa godis och gick sedan hem till Daniels lägenhet och kollade på tv
och käkade en himmelens massa godis.
Sen så tog vi tåget hem igen vid nio.
Och när vi väl var i falköping så gick jag och Åsa till Henrik (hennes bror) där vi åt pizza och kollade på tv.
Och sen efter det så bar det hemmåt, och nu sitter jag här.
Ska nog antaligen gå och sova nu då jag är otroligt trött.
För övrigt så är det bara tre dagar kvar på lovet så ska väl försöka att ta vara på de ynka dagarna!
Helt sjukt vad detta lovet gått fort men det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla vänner och komma tillbaka till de gamla rutinerna.
Och jag får be om ursäkt för dåligt med bilder, men jag ska försöka bättra mig..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: moa

fin blogg! följa varran via bloglovin? :-)

2012-01-07 @ 17:03:21
URL: http://moaenqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0