Träning

Halloj!

Som sagt, denna dagen har varit helt värdelös..fram tills jag skulle åka och träna.
Har inte tränat sen innan jul, så jag var en aning taggad kan man säga.
Och det gick såååhääär bra!
Ägaren var där och kollade också och hon tycker att det ser jättebra ut, så jag hoppas att hon inte
vill ha tillbaka honom, hihi (a)
Och ja, dagen var som sagt värdelös, men när jag hade tränat kom min tränare fram
och sa ''jag har aldrig någonsin sett denhär hästen hoppa så bra som han gör med dig, det
är bara att ge er ut och tävla''.
Snacka om att jag blev glad, dagen blev genast ganska bra!
Neh nu ska jag ta upp matteboken och försöka fatta något inför provet imorgon
som kommer gå rent åt helvete, yey!


Zorro & Louise


/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0