16/7

Hallå!
Kom hem från Falsterbo i fredags kväll, har haft det super bra.
Dock har inte vädret varit kanon, men vi hann iallafall bada en gång och lyckades även bränna näsan.
Handlade massa hästgrejer vilket inte var så kul att släpa på på tåget, men det gick!
Och i lördags kväll åkte jag till Natalie, där även Johanna var.
Drack ett glas vitt, kikade film, åt godis, pratade och hade det allmänt bra.
Och igår åkte jag och Natalie en sväng till Skövde, det enda jag köpte var en glass och kaffe,
plus att ingenting gick som vi ville, så ganska meningslös resa, haha ;p
Nu ska jag packa upp allt från Falsterbo, och sen ska jag åka till Linda och hoppträna!
Ni får ha det så bra, bilder från Skåne kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0