Chill kväll!

Hallå!
Min kväll blev inte riktigt som planerat.
Skulle egentligen träffa en massa härliga människor och grilla och bara umgås.
Men de planerna ändrades, får bli en annan kväll istället.
Jag har iallafall röjt jädrar på mitt rum, man ser till och med golvet nu! 
Har även ränsat ur garderoben, och herregudd, hittade en massa plagg som jag knappt sett tidigare.
På vissa plagg satt till och med prislappen kvar, då är det illa.
Och på tisdag så åker jag till Skåneland, älskade Falsterbo.
Så nu är det hög tid till att börja packa, dock har jag begränsat med plats då jag ska åka tåg.
Har inte riktigt förstått hur jag ska få med allt, då jag är en sån där som måste ha massa olika plagg
att välja mellan, likaså när det gäller smycken. 
Och sen hur jag ska få med mig allt hem, är ytterligare en fråga då jag säkerligen kommer
handla massa hästgrejer, som vanligt.
-Att åka till ett underbart ställe, med underbara människor som har exakt samma intresse,
DET är underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0