Förändring på g!

Hej!
Jag vet att min blogg är fruktansvärt tråkig, och rörig.
Det är faktiskt inte kul att gå in på en blogg och HELA tiden läsa en och samma sak.
Dessutom är jag kass på att blogga, och jag vet själv hur tråkigt det är att gå in
på någons blogg oså har den inte uppdaterat på tre dagar, as tråkigt.
Iofs så bloggar jag bara för min egen skull, har det som en
öppen dagbok bara för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa vad jag själv gjort osv.
Så jag kommer fortfarande skriva om min vardag fast med lite mer struktur.
Kommer såklart handla om mina hästar och deras utveckling, om mina vänner, festligheter,
nya inköp osvosv. 
Får se hur detta går, ger det iallafall ett tappert försök!
Hej så länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0