Och där rasade allt en aning..

Hallå! Gick upp tidigt i morse för att följa med Natalie till sandhemsmarken.
Lika trevligt som alltid med den bruden, om du bara visste hur bra du är! love u.
Sen så var mormor, syster och Fredrik här och åt.
Idag har jag även (äntligen) anmält mig till min och Gnistans första Pay and Jump som är på tisdag.
Super taggad, så tänkte att, jag åker till ridhuset idag och hoppar några språng.
Tar in hästen och då har hon ett sår på höger bakben, som även var väldigt svullen. Typiskt!
Så bestämde mig för att ta med min andra häst i stället oså skulle jag bara röra på Gnistan lite när
jag kom hem för att se om hon haltade.
Som sagt, tog istället med mid Doris. Hon var verkligen super fin i skritten, och sen 
när vi börjar trava så känns det jätte konstigt...då haltar hon på vänster fram.
Alltså jag bli galen, det är sommarlov, jag har snart jobbat färdigt och skulle verkligen försöka
komma igång och tävla nu igen. Där gick allt åt helvete.
Fuck life, just nu känns allt helt värdelöst, bara sådär....
Ne nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon, bara tre dagars jobb kvar nu!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0