28/6

Startade datorn för första gången på över en vecka, därför denna dåliga bloggning
då blogg appen på mobilen inte riktigt vill vara på min sida. 
Iallafall, tänkte uppdatera er lite om vad som händer och sker i mitt liv.
Förvånandsvärt väldigt mycket nu för tiden, och jag älskart.
Kan börja med att jag hade en super härlig midsommarafton hos Mikaela med massa härligt folk.
Sen dagen efter hade jag, Natalie och Mikaela en liten myskväll hos henne igen.
Sen så har jag jobbat en jädrans massa, förra veckan jobbade jag hela veckan, jobbigt men pengar.
Och igår var jag i falköping med Ellinor, var med henne när hon tatuerade sig.
Inte alls avundsjuk, inte alls.
Och idag har jag varit i Skövde med mamma och shoppat loss lite, fick faktiskt med mig en hel del hem.
Och denna dagen avslutades i Falköping med ett härligt gäng!
Livet rullar på i rätt riktigt så att säga.
Nu är jag svin trött, så ska försöka sova för imorgon är det jobb igen.
Dock börjar jag inte förrän två men ska hinna med två hästar innan också!
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0